Aug 22, 2012

Nota Kaki

Sebenarnya aku dalam projek tuliskan buku. Dah lama aku tak menulis, sebab tu aku ada publish sedikit-sedikit dekat sini apa yang aku tulis.

Untuk pengetahuan umum, apa yang aku tulis disini adalah diceduk randomly dari chapter yang sudah siap ditaip.

Buku ni mungkin kisah seorang jantan dan seorang betina - mungkin.

Aku pun tak tahu apa yang sedang berlaku, masih lagi rangka yang bergerak secara rawak. Harap ia menjadi sebab untuk kita terus raikan cinta di dunia ini kawan.

4 comments:

evagurl (podshop) said...

selamat meraikan cinta, kawan :)

Anonymous said...

welcome back razaisyam!

eh, mana boleh tgk your short film past 4 years.. konsekuensi.. i nak tgk la :)

iamstradust said...

nanti jumpa dvd i upload kat youtube

Anonymous said...

orite!! tenkiuu bro!